Všeobecné obchodní podmínky

prodeje použitých licencí v eshopu TOPlicence

verze 1.1., platná od 13.8.2014

    1. 1.1.Úvodní ustanovení

Těmito Všeobecnými obchodními podmínkami (dále jen "obchodní podmínky") se řídí všechny maloobchodní vztahy, tj. vztahy vyplývající z kupních smluv uzavíraných mezi společností Licence Professional, s.r.o., Na strži 1702/65, Nusle, 140 00 Praha 4, IČ: 02377217 jako prodávajícím či zprostředkovatelem prodeje (dále jen „prodávající“), a kupujícími, prostřednictvím internetových stránek toplicence.cz. Veškeré smluvní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy, které nejsou těmito obchodními podmínkami upravené, zákonem č. 90/2012 Sb., občanským zákoníkem (dále jen "ObčZ"), a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (dále jen „ZOS“).

    1. 1.2.Vymezení pojmů

Prodávající - společnost Licence Professional, s.r.o., Na strži 1702/65, Nusle, 140 00 Praha 4, IČ: 02377217, vystupující ve vztazích dle těchto obchodních podmínek jako osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.

Internetové stránky – internetové stránky, na nichž prodávající nabízí zboží a jejichž prostřednictvím může kupující s prodávajícím uzavřít kupní smlouvu či smlouvu o zprostředkování prodeje.

Kupní smlouva - smlouva o prodeji zboží či o zprostředkování koupě zboží uzavřená dle zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. V případě, že smluvními stranami jsou na jedné straně kupující - spotřebitel, a na druhé straně prodávající, jednající v rámci své podnikatelské činnosti, jedná se o spotřebitelskou kupní smlouvu uzavřenou distančním způsobem ve smyslu § 1820 a násl. obč. zákoníku.

Kupující - spotřebitel - osoba, která při uzavírání a plnění kupní smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání. Je to fyzická osoba, která nakupuje výrobky za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky.

Obchodní podmínky – smluvní ujednání mezi prodávajícím a kupujícím v tomto dokumentu. Kupující souhlasí s těmito obchodními podmínkami platnými a účinnými v momentu odeslání své objednávky a je jimi vázán od momentu uzavření kupní smlouvy. Aktuální znění obchodních podmínek je všem kupujícím přístupné v textové podobě na internetových stránkách, přičemž kupující má možnost se s nimi seznámit před vlastním uskutečněním své objednávky a je na ně dostatečně předem upozorněn. Kupující odesláním své objednávky stvrzuje, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil a že s nimi souhlasí.

Uzavření kupní smlouvy – objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy či smlouvy o zprostředkování koupě a samotná smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího s tímto návrhem kupujícímu (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Na proces uzavření kupní smlouvy se nevztahuje § 1732 odst. 2 občanského zákoníku. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny kupní smlouvou a obchodními podmínkami, které jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.

    1. 1.3.Vyřízení objednávky a dodací lhůta

Po odeslání objednávky odešle prodávající kupujícímu potvrzení objednávky na jeho e-mailovou adresu, zadanou v rámci objednávky. Přijetím tohoto potvrzení objednávky je uzavřena kupní smlouva ve smyslu čl. 1.2. obchodních podmínek.

Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností prodávajícího dodáno kupujícímu v co nejkratší době poštou nebo jiným přepravcem. Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou kupující uvedl v objednávce. Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího okamžikem jeho předání k dopravě prvnímu přepravci.

    1. 1.4.Doprava zboží kupujícímu

Náklady na doručení zahrnují: poštovné, dobírkovné (pokud je hrazeno formou dobírky) a balné. Určují se dle konečné ceny objednávky po odečtení všech slev. Prodávající nabízí následující způsoby dopravy zboží:

Česká pošta – Dopravné a balné zdarma.

 

 

    1. 1.5.Platební podmínky

Prodávající nabízí následující způsoby úhrady ceny zboží a nákladů na dopravu:

Faktura – platba za zboží převodem na základě faktury přímo prodávajícímu, s následným odesláním zásilky kupujícímu.

    1. 1.6.Ceny a platnost nabídky

 

Všechny ceny jsou uvedeny s DPH a jsou koncové, pokud není uvedeno u zboží orientační cena. Prodávající je oprávněn oznámit snížení či zvýšení ceny podle aktuálních podmínek svých dodavatelů. V takovém případě má kupující možnost od smlouvy odstoupit.

Součástí zásilky zboží je daňový doklad vystavený prodávajícím. Veškeré ceny, včetně cen akčních platí do odvolání nebo vyprodání zásob.

    1. 1.7.Nároky z vad

 

Kupující je povinen zkontrolovat stav zásilky při jejím převzetí.

Zjistí-li kupující vadu zboží až po instalaci, je povinen o této závadě neprodleně, nejpozději do 3 dnů jejího zjištění informovat prodávajícího e-mailem, poštou či telefonicky. V rámci této informace je kupující povinen uvést číslo objednávky a stručný popis vady. Na základě včas vytčených vad je kupující oprávněn s ohledem na povahu zboží, tvořícího předmět kupní smlouvy požadovat výměnu zboží, není-li to vzhledem k povaze vytčené vady nepřiměřené.

    1. 1.8. Výměna a vrácení zboží

 

Pokud kupující uplatní nárok na výměnu zboží, nebo pokud v důsledku vad zboží odstoupí od smlouvy, je povinen zaslat zboží zpět prodávajícímu. Společně se zbožím je kupující povinen zaslat prodávajícímu rovněž kopii faktury za zboží a popis vad zboží s uvedením uplatněného nároku (odstoupení od smlouvy – vrácení uhrazené kupní ceny, nebo výměna zboží). Žádá-li kupující vrácení peněz v důsledku odstoupení od smlouvy, uvede v rámci uplatněného nároku rovněž číslo bankovního účtu, na nějž mu má být vrácena kupní cena. Neučiní-li tak, vrátí mu prodávající zboží složenkou. Při odstoupení od kupní smlouvy z důvodu vad zboží prodávající vrátí kupujícímu celou zaplacenou částku, včetně nákladů na dopravu zboží. Požaduje-li kupující rovněž uhrazení ceny poštovného uhrazeného v souvislosti s vyřizováním reklamace a vrácením zboží prodávajícímu, je povinen přiložit k zásilce rovněž kopii dokladu o zaplacení poštovného.

    1. 1.9.Odstoupení od smlouvy

Tento článek 1.9. se vztahuje výhradně na kupujícího – spotřebitele.

Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce zboží, pokud porušil jeho původní obal.

V ostatních případech je kupující oprávněn odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu, a to ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. K platnému odstoupení je nezbytné, aby odstoupení kupujícího bylo prodávajícímu v uvedené lhůtě prokazatelně alespoň odesláno. Odstoupení je možné učinit telefonicky, e-mailem nebo písemně na kontaktní údaje prodávajícího, uvedené na internetových stránkách. Zboží je kupující povinen zaslat prodávajícímu nejpozději do 14 dní od odstoupení, nezašle-li je prodávajícímu společně s odstoupením od smlouvy. Na základě odstoupení a přijetí vráceného zboží od kupujícího vrátí prodávající kupujícímu cenu zboží včetně všech uhrazených nákladů na přepravu, a to bezhotovostním převodem nebo složenkou, podle toho, zda kupující v odstoupení uvedl číslo bankovního účtu, nejpozději do 14 dní od odstoupení, nikoliv však dříve, než mu je doručeno vrácené zboží. Prodávající je při odstoupení dle tohoto odstavce povinen vrátit kupujícímu kupní cenu zboží i náklady na jeho dopravu ke kupujícímu (poštovné, balné, dobírkovné). V případě, že prodávající nabízí více způsobů dopravy zboží, a kupující k přepravě zvolil jiný než nejlevnější způsob nabízený prodávajícím, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dopravu pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu způsobu dopravy, nabízenému v době uzavření kupní smlouvy. Kupující nemá nárok na náhradu nákladů na dopravu vráceného zboží prodávajícímu.

 

    1.  

      1.10. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

    2.  

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, E-mail: adr@coi.cz, Web: https://adr.coi.cz/cs. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/. 

  1.  

               1.11. Ochrana osobních údajů

  2.  

Tento článek se vztahuje výhradně na kupující – fyzické osoby. Kupující souhlasí se zpracováním svých osobních údajů prodávajícím. Prodávající zpracovává a užívá identifikačních a kontaktních údajů kupujících výlučně za účelem dodání zboží a komunikace s kupujícím pro účely plnění kupní smlouvy. Tyto údaje nejsou zpřístupňovány ani poskytovány třetím osobám, s výjimkou případů, kdy to bude nezbytné ke splnění zákonné povinnosti prodávajícího.

Rozsah zpracovávaných osobních údajů zahrnuje zejména: jméno a příjmení kupujícího, obchodní jméno podnikatele - fyzické osoby, adresa bydliště či místo podnikání, telefonní číslo, emailová adresa.

Osobní údaje kupujících prodávající zpracovává po dobu, po kterou je to nezbytné ke splnění povinností obou smluvních stran z kupní smlouvy, popř. do doby úplného vypořádání všech práv a povinností z kupní smlouvy.

Osobní údaje Kupujících zpracovává prodávající prostřednictvím svých zaměstnanců, poučených o povinnostech při nakládání s osobními údaji, přičemž tyto osobní údaje nebudou poskytnuty žádným třetím osobám mimo případy, kdy se jedná o zákonnou povinnost prodávajícího. Všechny výše uvedené osoby jsou povinny zachovávat mlčenlivost o osobních údajích kupujících, a to i po skončení jejich pracovního poměru.

Prodávající neshromažďuje a nezpracovává o Kupujícím žádné citlivé údaje ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

Kupující má právo na přístup k osobním údajům, k jejichž zpracování udělil prodávajícímu souhlas, a má právo na opravu těchto údajů. Kupující potvrzuje, že poskytnutí osobních údajů je dobrovolné a slouží pouze k jeho nezbytné identifikaci jako strany kupní smlouvy, a ke splnění povinností prodávajícího z kupní smlouvy. Kupující prohlašuje, že si je vědom všech svých práv ve smyslu § 12 a 21 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

Poskytnutí osobních údajů Prodávajícímu je dobrovolné. Kupující bere na vědomí, že udělený souhlas se zpracováním osobních údajů dle tohoto článku je kdykoliv odvolatelný. V případě, že má kupující v úmyslu udělený souhlas vzít zpět, je povinen tak učinit písemně vůči prodávajícímu jako správci osobních údajů. Kupující však zároveň bere na vědomí, že odvolání souhlasu může vést k nemožnosti poskytnutí plnění dle kupní smlouvy.

Prodávající tímto prohlašuje, že přijal náležitá technicko–organizační opatření za účelem zabránit neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k osobním údajům kupujících, zejména zabezpečil veškerá datová úložiště v souladu se současnými standardy zabezpečení, implementoval elektronické prostředky k ochraně dat před průnikem třetích osob, virů a jiného malware, zabezpečil své prostory před vniknutím nepovolaných osob, a zavedl omezení přístupu k datům prostřednictvím přístupových práv.

Kontaktní údaje prodávajícího:

V případě nejasností nás můžete kontaktovat:

e-mailem: podpora@toplicence.cz

telefonicky: +420 736 177 089 (Po-Pá 9:00-17:00)